XX. mendeko Euskararen Corpus estatistikoa
Testuingurua
Inoren iritziak ulertu2
Kaixo, lagunak:
Azken Ipurbeltzen esan zenuten umeentzat oso garrantzizkoa zela jolastea.
Ba nik ez dut astirik.
Eskola amaitu eta beti izaten dut musika, ingelesa edo entrenamendua.
Gero etxeko lanak egin behar eta horrela ezin naiz lagunekin jolastu, ezta gustatzen zaizkidan istorioak irakurri ere.
Zuei ez zaizue berdin gertatzen?
Gustatuko litzaidake inork esatea zer egin behar den jolastu ahal izateko.
Eskuminak Ipurbeltzen lagun guztientzat.
2.
ESKUBIDEAK IKASMENDIKO EZTABAIDALagunak:
Lehengo zenbakian umeen eskubideez hitz egin zenuten.
Nik beste eskubide bat proposatu nahi dut: dendetan nagusiek gure txanda errespeta dezatela.
Beti esaten dute:
Eta hori abuso bat da.
Seguru nago ados egongo zaretela nirekin.
Besarkada bat.
Ikasmendiko adiskideak:
Bosgarren mailako ikasle batzuk gara eta beste eztabaida gai bat proposatu nahi dugu: guri patinatzea gustatzen zaigu, baina jolas-orduetan ezin dugu egin, futbolean dabiltzanek jolas-leku guztia betetzen dutelako:
hogeita bi pertsonek leku gehiena daukate eta beste guztiek (ehun baino gehiagok) oso leku txikia.
Han ezin daiteke patinetan ibili.
Eta guk galdetzen dugu: zergatik futbola bai eta beste gauza asko ez?
Zergatik batzuek dena eta beste batzuek oso leku gutxi?
Esaiguzue zuen iritzia.
Eskerrik asko eta beste bat arte.